30/3

Jag lyckades med scones för första gången i mitt liv söndag den 30 mars. Antingen bränner jag dem eller så blir de degiga i mitten men idag lyckades jag.
Gick till Essi vid... 7 kanske? Essi kom just hem från Sverige/Finland gränsen, låångt från Stockholm, träffade henne för första gången på hela påsklovet, vilket var kul :) Vi såg Skeleton Key (som jag fortfarande är rädd för XD) och typ... gick och la oss. Men vi hade faktist pratat hela förra natten i telefon eftersom Essi satt på en buss på väg tillbaka hem. Hade faktist itne sovit så mycket på hela lovet så det var trevligt att äntligen få sova. Nämen, innan vi somnade bablade jag på om allt och ingenting ett tag, så som jag alltid gör när jag blir övertrött. Båda var rädda för filmen fortfarande, men vi vågade inte säga det. Och tur var det för jag tror att vi skulle blivit ännu räddare annars...
"Du glömmer, barn" ... ehum?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0