Flumlöv På Stora Träd

Här sitter jag och Matsku just nu och "pluggar"... (aka Matsku läser Sofies Mode och jag bloggar)
Imorn har vi finskaprov (som vi läst "jäättemycke"t till och kan "jäättebraa") och SO-redovisning (som inte heller känns så påläst, låter för flummigt enligt matsku, den jäveln...)
Vi kom hem för nån timme sen från konffan, som blir skummare och skummare. Nu pratade vi om döden och lekte små löv som skrev brev till träd. Flummigt? Oui.
Vi var också på bio och såg de hemska filmerna vi skapade ett tag sen.. Trevlig upplevelse att se sig själv på storbildsskärm. Fast vår film var bäst av alla :)
Jag och Matsku hade vår blåa dag idag (blå ögonskugga, blå tröja, jeans, blåa strumpor osv, osv) och imorn blir det dags för grön/gul. I måndags hade vi svarta kläder. Jag var riktigt het i blå ögonskugga, hosthost.
"Hälsningar från de två små löven"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0