Impulser Är Farliga Att Följa

Igår fick jag en plötslig impuls. Fick för mig att jag skulle tvinna slinga för slinga och sova med detta, så att jag skulle vakna upp med fina lockar. Resultatet blev då inte som väntat eller önskat. Ärligt talat såg jag ut som en pudel. Nej, impulser ska man inte alltid följa.

Annars hände det inte så mycket. Fick en bula på knät av att jag trillade med en streetsurfingbräda, vilket gjorde ont. Och hårfärgen har bleknat jättemycket. Synd att jag lovat mig själv att inte färga igen på ett tag...

Efter skolan gick jag, Essi och Fumi till stan. Satte oss på plattan och iaktog folk, vilket faktist är väldigt underhållande. Efter ett tag började vi vandra runt istället. Det är faktist ganska sorgligt att gå runt på stan och titta på vad man inte får köpa, men jag får inte bryta mitt och Kattis pengakontrakt. Fast mutter har lovat att betala mina converse som jag ska beställa snart. Tack kära mamma.
"Olipa kerran raapu ja haih"

Kommentarer
Postat av: Cassandra

klanka inte ner på pudlar, haha ^^

2008-04-04 @ 22:27:21
URL: http://cassandraholm.blogg.se
Postat av: Icco

haha, men tro mig. det är mycket finare på pudlar än på mig X)

2008-04-10 @ 18:29:21
URL: http://iccos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0