Nästan Sommar

Solen skiner jättemycket, jag har varit ute jättelite.
Dethär måste väl ändå vara den finaste dagen på jäättelänge, och gissa vad jag gjort hela dagen?
Jo, suttit på mitt rum och läst fysik, hela dagen.
Just nu vill jag:
Ut.
Äta glass.
Sola.
Bränna upp min fysikbok. (Efter att ha läst om brännpunkten och konkava speglar vet jag iaf hur jag ska göra...)
Det enda positiva måste väl ändå vara att jag kommer ha MVG på provet imorn...
"I'm here to keep you worried and I'm here to fight you.
I'm here to make you cry I'm a ghost so I got the right to".

Kommentarer
Postat av: alma

åh billie the vision

2008-04-20 @ 21:39:46
Postat av: katja

den låten EGER!!!!!!

2008-04-21 @ 20:10:44
URL: http://kkatja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0