Nya Joggingskor

Vaknade i morse och panikade över snön. Tur att den är borta nu, det är faktist april...
Klänningen jag syr i syslöjden kommer nog bli en katastrof. Hittade sånthär tyg som man fluffar upp kjolar med och fick en plötslig snilleblixt. Så de tyget ska jag använda nu, resultatet kommer bli spännande...
Jag och Essi joggade idag, vilket gick bra. Förutom att jag som vanligt glömde något. Den här gången var det skorna. Egentligen var det inte ett så stort problem eftersom jag kunde låna av henne. Synd bara att min skostorlek är 36/37 och Essis 40... Men det löste sig, jag tog hennes gamla skor och stoppade i tidningspapper X) Smidig nödlösning... Vi planerade också vår framtid, jordenrunt resa efter gymnasiet och hunduppfödning i en hippie-truck. Sen ska vi ju också flytta till Tyskland, så framtiden ser ljus ut.
Borde skriva min krönika som ska vara inlämnad snart, men jag har fortfarande inte (efter 2 veckor) kommit på vad jag ska skriva om. Så jag börjar panika lite, men det löser sig. Jag kanske drömmer om ett ämne inatt?
"Denk nur an mich und du siehst, den Engel der neben dir fliegt"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0