Provstress&Kladdkaka

Nu bryter jag snart ihop. På riktigt. Vi har så mycket prov, läxor, redovisningar och inlämningar så att jag säkert har glömt hälften. Och jag har inte pluggat nånting... IG-varning alltså.
Det rosa håret är inte rosa längre. Det förvandlades till orange. Om man bortser från de rosa slingorna i underhåret och den rosa utväxten i luggen. Men förutom det så är hela håret orange. Ganska hett.
Egentligen borde jag äta middag nu, men jag orkar inte för Sara fyllde år så hon hade bakat alldeles för mycket  kladdkaka. Jag åt alldeles för mycket. Alla tryckte i sig jättemycket, men det blev ändå kvar en hel kladdkaka. Haha, men den var god. :)
Och sen har vi filmvisning imorn på filmen vi gjorde i skolan någon månad sen. 10 andra klasser ska se den... Jag tror jag kommer dö. Men jag får väl gömma mig bakom solglasögonen så att inte känner igen mig...
"-Ingen sjöng för mig fast jag fyllde år idag...
 -Men de e lugnt, jag sjunger för alla dom som inte sjöng!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0