Total Lycka

Nu är min dag nästan fulländad.
Den trevliga dagen började med att vi slutade tidigt (hade ingen hemkunskap), men jag var tvungen att vänta på Essi, så jag gick till stan och köpte äntligen det efterlängtade paraplyet från Divided :D Paraplyet är svart med vita prickar och har en söt liten rosett, jag är nog lite kär.
Sen gick jag och Essi till tyskan, vi hade en trevlig vikarie som var lite flummig...
Dock så kan man inte få allt här i livet. Blev överlycklig över att det regnade, så jag kunde ta en promenad och inviga det fina paraplyet, men just när jag skulle gå ut slutade det att regna. Men det gör inget, för jag har ju ett nytt fint paraply :)
"Minä ajattelen aina ja vaan OONAA. Hilfe..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0