Vadsomhelst För Tokio Hotel

Idag kom min SO-lärare med ett dåligt exempel.
- Jaa, nu när vi pratar om besatthet, jag såg för några dagar sen en man som satt framför Globen med en sovsäck. Han hade alltså sovit där för att försäkra sig om att få biljetter till konserten han skulle gå på. Det är överdrivet och vad jag kallar besatthet.
- Näe, det är vad jag kallar en nödvändighet, svarade jag (och tänkte på Tokio Hotel :)
-Nejmen du måste väl medge att det är alldeles överdrivet. Sånt gör man väl inte.
-Det är ju klart...
-Jaa, gud vad onödigt...
-Mmm,..
-Det skulle jag lätt gjort, sa jag.
Djupa suckar och snea blickar. X)
"Vad är en rabbin? En pekpinne va?"

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah åh dadde ibland kan han bara vara så klcokren

2008-04-24 @ 20:15:53
Postat av: Catty

godmorgon :) jo, igår tränade jag, sen kolladej ag fotboll mellan manlmö och norrköping. .sen på kvällen kollade jag två avsnitt av desperate housewives.. är dirty sexy money bra? har aldrig sett det :/

2008-04-25 @ 07:42:41
URL: http://catty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0