ÄNTLIGEN!

Nu funkar bloggen!
Herrejävlar, det är typ bara min blogg som inte funkat.
Hursomhelst, under tiden utan blogg har jag hunnit med en del.
Förra torsdagen var jag och Elsi på In Flames konserten i grönan :) Jättekul, fast jag har fortfarande kvar en massa blåmärken och ett vrickat finger (och skavsår på låret hur det nu gick till...). Och sen går inte rösten heller att lita på, den har vart lite svajig i 4 dagar nu efter allt skrikande...
Sen i lördags åt jag middag med Bebi. Trevligt, trevligt, fast lite trauma efter en liten pratglad pojke. Men han var söt...
Och igår spenderade jag ännu lite tid med Bebs igen, vi shoppade och gjorde av med pengar.Jag köpte jättemycket spännande, allt från nitbälten till prinsesskronor :) Skulle gärna lägga ut lite bilder, men den förbannade kamerasladden är än idag spårlöst försvunnen. Måste nog köpa en ny.
Och just nu sitter jag och reder ut håret som jag tuperade imorse... Det är mycket smärtsamt men måste göras.
Sånt spännande har hänt i mitt liv.
"-Du bloggar ju inte längre?
- Jag är avstängd mot min vilja!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0