Nötter Är Onyttigare Än Du Tror

Jag var hungrig, åt nötter och drack oboy tills jag började må illa. Och jag som trodde nötter var nyttiga.
Nu sitter jag och pratar med Katja. Eller pratar är kanske fel ord, vi spelar hjärter på varsitt håll. En sån fin relation vi har. Och pengar slösar vi också, på telefonräkningar.
Och Bill är sjuk, och konserten är inställd, och jag har varit apatisk hela dagen efter att ha gråtit väldigt mycket igår.
Och jag inga pianonoter heller. Fuge.
Men imorn ska jag kryssa två saker på listan (http://www.thalist.blogg.se, för er okunniga) Kattis kommer och vi ska göra chicken korma och se på Disney filmer. Och färga hår. På mig. Efter sju misslyckade färgningar(rött, blont, brunt, rosa, rosa, blont, blont) får vi hoppas att den åttonde lyckas. Färgen hålls hemlig tills imorn. Bara för att skydda mig, eftersom jag misstänker att det finns vänner som kommer ogilla färgningen starkt. Men hinner jag färga utan att de vet nått är ingen skada skedd.
Men nu får jag sluta bloggandet och förbättra min och Kåtjas relation.
"drop the nut Icco, drop the nut"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0