Hämähäkkiniityllä

Vi har egentligen gäster nu, men jag smiter iväg i nån minut för att blogga lite...
Igår och idag har jag spenderat tid med Essi. Vi hade picknick för någon timme sen, vilket var jättemysigt :) Solen sken jättemycket och vi blev liite bruna. Vi försökte också spela badminton, det gick absolut inte bra för bollen blåste iväg hela tiden... Säger man badmintonboll? Det är ju ingen boll..
Igår var vi på Kananbadet och badade (väldigt lite) och gjorde pärlhalsband. Vi hade ett litet eget dagis på stranden, alla småbarn var överförtjusta och kom och inspekterade vad vi höll på med. Mycket trevligt, många nya små kompisar... X) Sen när vi skulle cykla hem fick jag ta den skumma cykeln, som kastade av mig flera gånger, jag lovar att cykeln levde sitt egna liv! Slog i mitt knä som nu har ett sexigt litet blåmärke.
Tog också jättemånga söta bilder, men jag har lyckats slarva bord sladden så jag kan inte sätta in några. Men jag lovar att jag gör det när jag hittat den.
"Essiih! Mitt knä har ryck!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0