Helgens Händelser

Har blivit lite dåligt med uppdatering pga att jag haft en massa annat att göra, men nu när min vän Matilda duschar tänkte jag ta tillfället i akt och informera lite om vad ni gått miste om...
29/4
Satt framför TV:n och grät, skrattade, skakade, skrek och flippade.
Juhupp, varför? För att jag och Essi köpte ZIMMER LIVE DVD:N!! :D
Och den var skiitbra, underbar, allt positivt som finns... Herreguden, jag dör.
30/4
Majbrasa. Faktist en totalt överskattad "högtid", menmen... Matsku, Essi, Sohvi &Katta kom, vi tittade på elden och utforskade den fina staden Vällingby. Försökte också kidnappa hem Mjölkkillen.
31/5
Jag och Matsku var de enda kvarvarande från gårdagens lilla händelser, vi har flummat lite hela dagen. Och bestämt oss för att bli coola... :)

Och det var ungefär allt som hänt, i korta små drag...
"Matsku: Vad heter det när man har sex med djur?
 Ihku: ...?
 Silence.
 Ihku: Psykopati?"

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha har du märkt att du skrivit 31/5 ?

2008-05-04 @ 16:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0