In Zimmer 483

Efter att ha försökt på upp Tokio Hotel flaggan i taket i ungefär en kvart har jag verkligen fått dagens motion. Det var skitjobbigt, men nu är den uppe :) Råkade riva sönder affischen på Tom, men eftersom jag är så smidig på att tejpa (host, host) syns det nästan inte.
Pratade med en krisande Katja för några dagar sen, hon höll på att bryta ihop pga pengalöftet (inte använda några pengar alls på 3 månader). Men hon skulle kanske få låna pengar av sina föräldrar så vi kanske ska shoppa typ nästa helg! I hope, I hope...
Hursomhelst måste jag nu återgå till städande av rum,
"Nu bor jag i Zimmer 483 :)"

Kommentarer
Postat av: sabina svarar

haha kanske det kanske.
jag ska fråga det nästa gång :D

2008-05-08 @ 22:51:45
URL: http://sabinabergstedt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0